سیاست حریم خصوصی

موسسه اعزام دانشجو پیشگام رهپویان دانش پارس با توجه به اهمیت دوره های آموزشی خود، عدم رعایت مسائل انضباطی و مقررات آموزشی را باعث ایجاد بی نظمی و پایین آمدن بازدهی کلاس و آزمون ها می داند که در نتیجه منجر به عدم بهره گیری کافی متقاضیان می شود . لذا آیین نامه انضباطی این موسسه جهت اطلاع رسانی در اختیار متقاضیان عزیز قرار خواهد گرفت که رعایت تمامی موارد آن برای داوطلبان محترم الزامی است و در صورت عدم رعایت آن ، موسسه پیشگام رهپویان دانش پارس محق خواهد بود بدون برگشت هیچ گونه هزینه ثبت نام و توضیحی ، دانشجو خاطی را از ادامه شرکت در کلاسها منع کند.

۱ – رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی  الزامی می باشد.

2-  جهت حفظ انضباط آموزشی موسسه ، غیبت بیش از حد مجاز، به معنای حذف دانشجو از کلاسها تلقی میشود و بدیهی است که در این صورت هیچ شهریه ای عودت نخواهد شد .

3-  دانشجویان ملزم هستند 10 دقیقه قبل از شروع کلاسها در محل تشکیل کلاس حاضر باشند .( آوردن همراه هنگام تشکیل کلاسهای درسی، چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری اکیدا ممنوع است.)

4- نرم افزار مربوط به تشکیل کلاس های آنلاین و اطلاعات لازم 1 هفته قبل از شروع کلاس ها در اختیار دانشجو قرار خواهد گرفت. داوطلب موظف است در طی این مدت مشکلات  نرم افزاری خود جهت استفاده و شرکت در کلاس ها را رفع نماید، در غیر اینصورت عدم امکان استفاده از کلاس، در روز شروع کلاس، به دلایل فنی و آی تی بر عهده دانشجو خواهد بود

5- مسئولیت کلیه حوادث و مشکلات کاری، شغلی و خانوادگی دانشجو ، مشکلات پزشکی و بستری های بیمارستانی صرفا متوجه متقاضی گرامی می باشد و موسسه پیشگام رهپویان دانش پارس هیچگونه تعهدی در رابطه با عودت وجه و یا حتی جابجایی کلاس زبان آموز نخواهد داشت .

6-  تشکیل یک جلسه از کلاس حتی بدون حضور دانشجو به منزله شروع کلاسها می باشد .

7- کلیه پرداختهای مالی در موسسه  اعم از پرداخت شهریه ، خرید کتاب و…. صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق کارت بانکی انجام می شود .

8- در صورت انصراف متقاضی از تاریخ ثبت نام الی 48 ساعت پیش از تاریخ شروع کلاس ها، مبلغ پرداختی بابت شهریه با کسر 30 درصد عودت خواهد شد و در صورت انصراف متقاضی پس از زمان ذکر شده، هیچ گونه مبلغی عودت داده نخواهد شد.

9-  در صورت انصراف از کلاسهای خصوصی، شهریه پرداختی این دوره ها در هیچ شرایطی چه قبل از شروع و چه پس از شروع دوره عودت نخواهد شد.

10-  در طی کلاس های برگزار شده، یک آزمون کتبی میان دوره و یک آزمون کتبی پایان دوره از دروس تدریس شده وجود دارد.

11- تسویه حساب مالی داوطلبان می بایست 2 روز کاری قبل از شروع کلاس به صورت کامل انجام شود . در غیر این صورت زبان آموز به صورت خودکار از لیست کلاس حذف میشود و مبلغ پرداخت داده شده به عنوان بیعانه به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد