بر گزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی
اکتبر 23, 2021
شروع پذیرش دانشگاه سیه نا
نوامبر 18, 2021

شروع پذیرش دانشگاه پادوا

شروع پذیرش دانشگاه پادوا

دانشگاه پادووا در ایتالیا در سال 1222 و پس از دانشگاه بولونیا تاسیس شد. این دانشگاه به دومین دانشگاه قدیمی تاریخ مدرن ایتالیا تبدیل شد. همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است. 

شرایط ورود به دانشگاه پادووا چیست؟

برای ورود به دانشگاه پادووا، دانشجویان نیاز به مدرک آیلتس با نمره حداقل 6 و یا تافل با نمره حداقل 78دارند. و یا باید دانش زبان ایتالیاایی خود را با مدرک حداقل B2 اثبات نمایند.

تاریخ شروع پذیرش دانشگاه پادوا:

اولین فراخوان دانشگاه پادوا برای ورودی مهر 1401 از 2 نوامبر آغاز و تا 2 فوریه به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت, و فراخوان دوم نیز از 3 ماه می آغاز میشود.

متقاضیان می توانند در این بازه زمانی در مقاطع کارشناسی, کارشناسی ارشد و رشته های پزشکی اپلای نمایند.

هزینه اپلای (اپلیکیشن فی) برای این دانشگاه  30 یورو می باشد

دانشکده ها و لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه پادوا

دانشگاه پادووا 173 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

لیست رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی:

  • Animal care

لیست دانشکده ها و رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد:

دانشکده علوم کشاورزی و دام پزشکی:

دانشکده علوم پزشکی:

دانشکده اقتصاد وعلوم سیاسی:

دانشکده روانشناسی:

دانشکده مهندسی:

دانشکده علوم:

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و میراث فرهنگی:

تحصیل پزشکی در دانشگاه پادووا

یکی از رشته های پرطرفدار در میان دانشجویان بین المللی، رشته پزشکی است. دانشکده پزشکی پادووا یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در اروپاست. رتبه دانشکده پزشکی پادووا در میان بهترین دانشکده های پزشکی بین 101 تا 150 است. تحصیل پزشکی 6 سال به طول می انجامد و شرکت در آزمون IMAT برای پذیرش اجباری است. تمامی آموزش ها در رشته پزشکی به زبان انگلیسی انجام می شود.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه پادووا

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته روانشناسی در ایتالیا دانشگاه پادووا است. رشته روانشناسی بر اساس داده های Times Higher Education در دانشگاه پادووا در بین دانشگاههای ایتالیا رتبه اول را دارد. رتبه دانشکده روانشناسی این دانشگاه 50 تا 100 در میان بهترین دانشکده های روانشناسی جهان است. طبق تحقیقات انجام شده در زمینه علمی روانشناسی، دانشگاه پادووا در ایتالیا رتبه اول و 67 در جهان را کسب کرد. آموزش روانشناسی در این دانشگاه بیش از 100 سال قدمت دارد. برای تحصیل در رشته روانشناسی در مقطه کارشناسی، لازم است دانشجویان در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت کنند.

هزینه تحصیل در دانشگاه پادوا

با توجه به وجود بورسیه استانی ایتالیا که امکان تحصیل رایگان و برخورداری از کمک‌هزینه زندگی و برخی مزایای دیگر را فراهم می‌کند، دانشجویان نباید نگران شهریه دانشگاه باشند. با این حال جهت اطلاع، هزینه تحصیل بسته به رشته تحصیلی بین 600 تا 3000 یورو در سال است که در سه قسط قابل پرداخت می باشد .

هزینه زندگی در پادوا نیز ماهانه حدود 700 یورو می باشد .

لینک های مفید:

دانشگاه پادوا

شهر پادوا

تحصیل در ایتالیا

بورسیه تحصیلی


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/italyeducation/public_html/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 286
Amir vadaye

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *