دانشگاه بلونیا + لیست رشته های ۲۵-۲۰۲۴(کارشناسی- کارشناسی ارشد – پزشکی)
ژانویه 21, 2024
دانشگاه مسینا
دانشگاه مسینا + ليست رشته های ۲۵-۲۰۲۴
فوریه 12, 2024

دانشگاه فلورانس + لیست رشته های ۲۵-۲۰۲۴

دانشگاه فلورانس UNIFI یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های ایتالیا است که با سابقه‌ی تاریخی بلند و استعدادهای برجسته در زمینه‌های مختلف، جایگاه ویژه‌ای در عرصه تحصیلات عالی دارد. این دانشگاه که در قلب شهر فلورانس واقع شده است، با ارائه خدمات و فرصت‌های آموزشی بی‌نظیر، دانشجویان خود را به یادگیری عمیق و تجربه‌های شگفت‌انگیز دعوت می‌کند.

خدمات دانشگاه فلورانس:

دانشگاه فلورانس با ارائه خدمات تحصیلی شامل امکانات آموزشی، کتابخانه‌های مجهز، مراکز تحقیقاتی پیشرفته و امکانات ورزشی متنوع، دانشجویان خود را در محیطی پویا و الهام‌بخش به یادگیری و پژوهش تشویق می‌کند. این دانشگاه با دارا بودن تیم اساتید برجسته و متخصصان بین‌المللی، ارائه آموزش‌های عالی و تخصصی را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دانشکده‌ها و رشته‌ها:

دانشگاه فلورانس با دارا بودن دانشکده‌های متنوع در حوزه‌های مختلف، از جمله علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پزشکی، مهندسی و هنرهای زیبا، به دانشجویان امکان انتخاب از بین رشته‌ها و برنامه‌های تحصیلی متنوع را فراهم می‌کند. این تنوع اجازه می‌دهد تا هر دانشجویی با توجه به علاقه و استعداد شخصی خود، مسیر تحصیلی مناسب خود را انتخاب کند.

مزایا و زیبایی شهر فلورانس:

شهر فلورانس با معماری تاریخی فراوان، موزه‌های هنری برجسته، خیابان‌های خاص و فضاهای سبز زیبا، یکی از دلنشین‌ترین شهرهای ایتالیا به شمار می‌رود. دانشجویان دانشگاه فلورانس از این فرصت برای تجربه زندگی در یک محیط فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر بهره‌مند می‌شوند. همچنین، موقعیت مکانی این شهر و امکانات حمل‌ونقل عمومی عالی، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که به راحتی به دیگر شهرها و مناطق تاریخی ایتالیا سفر کنند.

با این همه ویژگی‌های منحصر به فرد، دانشگاه فلورانس به دانشجویان خود فرصتی فراهم می‌کند تا در محیطی انگیزه‌آور و متنوع، به دنیای دانش بپیوندند و زندگی تحصیلی خود را با تجربیاتی به یادماندنی، غنی و پراز افتخار سازند.

بورسیه تحصیلی:

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل رایگان در ایتالیا و دانشگاه ساپینزا را دارند می توانند از بورسیه تحصیل رایگان در ایتالیا در این دانشگاه استفاده بکنند، جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.


لیست رشته ها:

Advanced Molecular Sciences

Architecture (Architectural Design)

Design of Sustainable Tourism Systems

Economics and Development

Finance and risk management

Geoengineering

Geography, Spatial Management, Heritage for International
Cooperation

Management Engineering

Mechanical Engineering for Sustainability

Natural Resources Management for Tropical Rural
Development

International Relations and European Studies

Software: Science and Technology

Urban and Regional Planning and Design for sustainability


لینک های مفید:

پذیرش تحصیلی در ایتالیا

بورسیه‌ های تحصیلی در ایتالیا

تحصیل رایگان در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا

پزشکی در ایتالیا


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/italyeducation/public_html/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 286
italyeducation@web

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *